BOEKRECENSIE: Speciale editie Vullen of Voeden met A. Vogel – Wilfred en Lili Genee

Hoewel ik al fan was van het eerste boek is deze speciale editie echt supermooi en inspirerend geworden. Wij mochten als eerste een kijkje nemen en nemen jou mee in de wereld van gezonde voeding en de wereld van natuurlijke geneesmiddelen van A. Vogel. Het heeft betrekking op kinderen en hun ouders en hoe je zo puur mogelijk opvoed zonder alle verleidingen van suikers, ongezonde voeding en gelijk grijpen naar medicijnen in plaats van eerst proberen natuurlijke medicijnen te gebruiken. Lees gauw mee, want je kunt het boek nu ook zelf makkelijk gratis ontvangen!

Alle ouders opgelet! Dit boek is echt een superhandige gids als je kinderen hebt. Je leert alles over voeding, kunt inspirerende interviews van andere moeders lezen, natuurlijke geneeswijzen en waarom voeding toch zo belangrijk is. In een wereld waarin wij leven is volop overvloed, de keuzes voor ongezonde producten is groter in de supermarkt dan ooit te voren en door alle zogenaamde hypes weten veel mensen niet meer waar ze zichzelf of hun kind(eren) mee moeten voeden en wat de beste keuzes zijn. Dit boek helpt je bij die keuzes en laat je verschillende inzichten zien om jouw voeding en dat van je kind(eren) nog gezonder te laten zijn.

Het boek bestaat uit verschillende hoofdstukken, namelijk;

• Buik
  • Brein
  • Koolhydraten, eiwitten en vetten
  • Vitaminen en mineralen
  • Allergieën en intoleranties
  • Veranderen, de keuken in en naar buiten
  • Meer leesvoer

Het boek zit vol met informatie en aanbevelingen voor een gezonde levensstijl voor het gezin met kinderen. Na de geboorte van de kinderen van Wilfred en Lili Genee zijn ze op pad gegaan en hebben met ervaringsdeskundigen dit prachtige boek ontwikkeld. Het boek is ook al eerder uitgekomen, maar deze nieuwe versie bevat extra informatie over de kruiden en natuurlijke producten van A.Vogel en zijn kennis en passie met betrekking tot alles wat de natuur onze gezondheid te bieden heeft.

Je kunt in het boek hele leuke en inspirerende interviews lezen van Tooske Ragas, Bridget Maasland, Dennis van der Geest en vele anderen.

Je kunt in het boek ook handige en makkelijke recepten terugvinden voor kinderen en volwassenen. Daarnaast kun je in deze special i.s.m. A. Vogel lezen hoe Wilfred en Lili kennis maakten met Wilfred Schenk, dé tuinman van de A. Vogel tuinen. Hoe ze daar dichter bij de natuur kwamen compleet met modderbad en blotevoetepad. Wilfred Schenk wist hun alles te vertellen over planten en kruiden, over de kracht en rijkdom van de natuur, maar ook over het risico van een jachtig bestaan en de gevolgen daarvan voor onze gezondheid.

Lees gauw hier hoe je deze speciale editie van Vullen of Voeden met A.Vogel gratis kunt ontvangen!